Sees på Eliaden 2016 - der fagfolk møtes!

Nyhet   •   mai 27, 2016 12:30 CEST

Møt Steinar på Eliaden 2016!

Vi rigger oss klare til Eliaden 2016. Besøk oss på stand D04-25 tirsdag-torsdag, og spør våre fagfolk om installatørprøven, forskrifter og normer, termografering, høyspenning, instrukskurs eller hva du måtte lure på. Eller benytt anledningen til å få en gratis kurslisens på innføringskurs om lysbuefarer.

Viktig arena
Eliaden er fagmesse for elektro, energi og industri. Messen går over tre dager på Norges Varemesse på Lillestrøm og er ventet å samle 20 000 besøkende, 300 utstillere og 30 organisasjoner. - En viktig arena for oss som leverandør av kurs og rådgivning i elsikkerhet, sier Christine Larsen, kurs- og markedskoordinator i Trainor. - Her møter vi både eksisterende og potensielle kunder, og får med oss viktige fagseminar og bransjediskusjoner. Det er en gyllen mulighet til å holde seg oppdatert på hva som rører seg i bransjen og dermed hvordan vi kan dekke opplæringsbehovet i fremtiden, forklarer hun.

Disse møter du fra Trainor:
Foruten Christine Larsen, møter du Steinar Nilsen, Tommy Lundekvam, Patrick Loe, Ole Petter Sørensen, Geir Larsen og Trond Løfqvist på Trainors stand tirsdag-torsdag. Du kan bli mer kjent med dem på vår Facebookside, eller på instagram: @Trainor_AS. Sjekk ut!

Gratis kurslisens
Vårt messetilbud i år er gratis kurslisens på kurset "Lysbuefarer - en innføring". Her får du en smakebit:

Lysbuefarer - Kursintroduksjon from Trainor AS on Vimeo.