Sikkerhetskort.no i ny drakt.

Nyhet   •   des 11, 2017 12:51 CET

Sikkerhetskort.no er Norges mest brukte system for sikkerhetskort. Kortet håndterer adgang, kompetanse og nøkler. Foto: Trainor AS.

Vellykket nylansering av Norges mest brukte system for sikkerhetskort.

Sikkerhet og brukervennlighet har stått i fokus når Trainor nå har relansert tjenesten Sikkerhetskort.no. Tjenesten er spesialdesignet for å ivareta bedrifters håndtering av adgang, kompetanse og nøkler.

- Sikkerhetskort.no har fått et nytt og moderne utrykk, og er bygget for fremtiden med tanke på brukervennlighet og sikkerhet, forklarer Jørn Hedlund i Trainor. Mobil- og tabletvennlige sider er selvfølgelig på plass. Nye Sikkerhetskort.no tilrettelegger for en bedre samhandling med kundes egne systemer, og tilbyr moderne API-er som gir mulighet for at kunden kan hente ut data fra systemet for å ivareta egne backuper.

Jørn Johan Hedlund og resten av utviklingsteamet i Trainor har relansert tjenesten Sikkerhetskort.no. Foto: Trainor AS

Satser utover energibransjen.

Sikkerhetskort.no er per idag Norges mest brukte system for sikkerhetskort, og benyttes hovedsaklig av norsk Kraft og Nettbransje. - Vi har også kunder innen Industri, Offshore og Entreprenør, og ser at produktet vårt er svært aktuelt også for disse, sier Hedlund, som neste år vil satse på å gjøre systemet mer kjent i disse bransjene.

Er du nysgjerrig på sikkerhetskort.no? Ta gjerne kontakt!

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.