Signerte global rammeavtale med Kongsberg Gruppen

Pressemelding   •   nov 22, 2016 07:00 CET

Daglig leder i Trainor Elsikkerhet AS, Einar Thorén (t.h.) og avdelingsleder E-læring Stian Martinsen er fornøyd med femårsavtalen med Kongsberg Gruppen.

Opplæringsselskapet Trainor Elsikkerhet AS skal levere FSE- og Ex-opplæring til Kongsberg Gruppen de neste fem årene. Den nyinngåtte rammeavtalen omfatter alle Kongsberg Gruppens selskaper og lokasjoner globalt. –Vi er glade for å lande denne avtalen som vil styrke våre virksomheter både i Norge, Korea og Kina, sier daglig leder i Trainor Elsikkerhet, Einar Thorén.

Trainor er valgt som leverandør på grunn av kvalitet, leveringsdyktighet, service, innovasjon og konkurransedyktighet.
– Kongsberg Gruppen har sett at vi allerede er etablert i flere av de store områdene de selv opererer i, og at vi leverer kurs på flere aktuelle språk, sier Thorén.

Trainor skal i utgangspunktet levere e-læringskurs i FSE og Ex, men Thorén understreker at Kongsberggruppen også har etterspurt tilbud på Trainors øvrige tjenester. – Det gjelder e-læring og klasseromsundervisning som vi kan tilby på de forskjellige stedene i verden Kongsberg Gruppen opererer, sier han.

Trainor håper på et tett og godt samarbeid med Kongsberg Gruppen globalt, og er åpne for å tilpasse flere kurs til lokale regelverk og aktuelle språk for Kongsberg Gruppens lokasjoner.

Trainor er et internasjonalt kompetanseselskap som leverer opplæringstjenester, teknisk rådgivning og utleie av personell til offshore, maritim og landbasert industri verden over.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.