Travellink AB blir en del av RADIUS-nettverket i Norden

RADIUS, en ledende leverandør av globale travel management løsninger, kunngjorde i dag at Travellink AB, et ledende reisebyrå med hovedkontor i Stockholm, nå blir en del av RADIUS-nettverket.

Travellink har kontorer i Sverige, Norge, Danmark og Finland og er et av de raskest voksende reisebyråene i det skandinaviske markedet. Selskapet er kjent for sitt nettbaserte fokus som inkluderer et egenutviklet bestillingsverktøy og en kundegaranti som gjør at hele 75 % av kundene bestiller sine reiser på Internett. Travellink ble etablert i 2000 og er i dag ett av de største bedriftsreisebyråene i Norden.

"Det er en stor fordel for Travellink å bli en del av RADIUS-nettverket. Gjennom nettverket kan Travellink tilby globale tjenester med et samlet rapporteringssystem og et forbedret hotelltilbud, noe alle kundene kan dra stor nytte av," forklarer Bodil Månsson, Group Director Corporate Travel.

"Det er hyggelig å ønske Travellink velkommen i RADIUS-nettverket", sier Kieran Hartwell, Senior Vice President, EMEA og Amerika for RADIUS.  "Travellinks fokus på god service og hjelp i forhold til bedriftsreiser og deres evne til å benytte teknologi for å skape en effektiv og god opplevelse for kundene, gjør de til en veldig verdifull del av nettverket."

• radius
  • forretningsreiser
  • bedriftsreisebyråene

Om Travellink

Travellink er Nordens ledende internettbaserte reisebyrå med kontorer i Sverige, Danmark, Norge og Finland. Travellink fokuserer på bedriftsreiser, fritidsreiser og konferansetjenester. I 2011 hadde Travellink 830 000 reisende og et bruttosalg på nærmere SEK 2,7 milliarder. Travellink er en del av ODIGEO-gruppen.

www.travellink.com

Om RADIUS

RADIUS utvikler og leverer skreddersydde globale reisetjenester for multinasjonale selskaper. RADIUS kombinerer global kundehåndtering og datainnsamling med lokale tjenester i et nettverk som består av ledende bedriftsreisebyråer på 3300 steder i 80 land. RADIUS' medlemmer administrerer bedriftsreisetjenester for mer enn 21 millioner dollar hvert år, og RADIUS' globale hotellprogram, som omfatter noen av verdens ledende hotellmerker, er ett av de aller største selskapene innen bedriftsreisetjenester. RADIUS har kontorer i Bethesda, Maryland (USA), London, Sau Paulo og Singapore.

www.radiustravel.com

Travellink