Treningspark1 AS inngår i samarbeid med Akinon Resort

Pressemelding   •   feb 13, 2017 07:00 CET

Marianne Lind, hovedtrener TP1

Nyhet 2017

Treningspark1 har inngått i et samarbeid med Akinon Resort i Spania, og tilbyr nå en treningsreise 6-13 September i år. Treningene vil bestå av både bootcamp, med innslag av kettlebells, slynger o.l, turer i de fantastiske fjellområdene som er rundt Alfaz Del Pi, og annet gøy. Det vil og trening med egen kroppsvekt (Calishenics), hvor vi vil ha fokus på teknikk, og gjerne lære dere noen nye øvelser.

Trenere

Marianne lind vil være deres hovedtrener under oppholdet. Hun har lang fartstid innen treningsbransjen, er utdannet PT hos NIH. Hun har landslagserfaring både fra Kyokushin Karate og bordtennis.

Marianne har jobbet flere år som instruktør hos Puls Egersund, hvor hun har både styrketimer i sal (bootcamps) og spinningtimer.

Marianne har bodd sammen med familien i lengre perioder i Spania, og er derfor godt kjent i fjellområdene rundt Alfaz Del Pi.

Lars Morten Toftevåg, Marianne sin sidekick. Lang erfaring fra treningsbransjen, kampsport og ballsport. Er kettlebell instruktør og har jobbet som styrketrener i sal. Brenner for trening med egenvekt (Calisthenics)

Akinon Resort

Akinon Resort utstråler en rolig og avslappende atmosfære som formidler en opplevelse utenom det vanlige. Akinon betyr nøkkel til livet, og de søker å legge til rette for muligheter som kan forbedre livskvaliteten der den enkelte måtte trenge og ønske det. De arrangerer opphold og tilrettelegger fasiliteter som kan bidra til mer kunnskap om blant annet kosthold, integrert medisin, fysisk aktivitet , stressreduksjon og personlig utvikling.

De mener at å skape helse og forebygge sykdom er like viktig og mer effektivt enn bare å behandle symptomer. De søker å tilrettelegge for opplysning og utvikling på ulike felt. Stedet deres er skapt omkring dette målet.

De 5 hjørnestenene i konseptet deres er derfor:

1. Kosthold – gjennom balansert, kortreist mat uten tilsetningsstoffer
  2. Fysisk aktivitet – ved å tilby et rikt utvalg av treningsmuligheter
  3. Konferanser – ved å organisere og/eller tilrettelegge for kurs og seminarer
  4. Spa og velvære – ved å tilby oppbyggende og avslappende behandlinger
  5. Klinikk – basert på integrert medisin med dyktige terapeuter og leger

Treningspark1 AS er eksklusiv forhandler av Revolution13 sine utendørs- og innendørs produkter i Norge. Vi forhandler og i resten av Skandinavia, og i Spania.

Alle våre parker lages etter den enkelte kundens behov og ønsker. Fritt fargevalg er også med, da gjerne en kombinasjon av 3 forskjellige farger. Alle apparatene våre som er til utendørs bruk er varmgalvanisert.

Vi har et sterk ønske og fokus på å skape sunne nærområder rundt i Norge, og levere spennende produkter med høy kvalitet og lite vedlikehold. Våre parker har ingen bevegelige deler, noe som er viktig både for vedlikeholdskostnader og sikkerhet.

Et av målene våre er å kunne legge terskelen for trening så lav at personer som gjerne ikke trener til vanlig, får et ønske om å gjøre det. En treningspark som står i det offentlige rom er gratis for alle brukere, noe som gjør at en ikke ekskluderer noen. Trening og lek på tvers av generasjonene :)

Hjemmeside

Kommentarer (0)