Alle kommunene i Nord-Gudbrandsdalen med felles løsning for ressursstyring

Blogginnlegg   •   aug 18, 2017 15:53 CEST

Egil Barhaugen, daglig leder i RegionData

Med minVakt-kommune møter Nord-Gudbrandsdalen fremtiden med sømløse IT-løsninger som inneholder arbeidsplanlegging, vikarløsning, der ansatte har sin egen pålogging. Vi sparer mye tid ved at våre ansatte ”shopper” vakter selv - også på tvers av kommuner, sier Egil Barhaugen som er daglig leder i RegionData.

Forenkling gjennom digitalisering

RegionData er et interkommunalt IKT-selskap eid av kommunene Skjåk, Lom, Vågå, Sel, Dovre og Lesja. Sammen møter vi fremtidens krav til digitale verktøy. -Vi effektiviserer arbeidet ved å ta i bruk gode digitale systemer. På denne måten møter vi også behovene til nye generasjoner som forventer en digital hverdag, sier Barhaugen.

Felles IT-løsning innen tids- og ressursstyring

Kommunesamarbeidet medfører at alle ansatte i alle kommunene er på samme applikasjon.

Valget av minVakt-kommune, en IT-løsningen for tids- og ressursstyring, forenkler samhandling mellom menneskene og gir ledelsen styringsdata til å ta riktige beslutninger. - Det er slik vi vil ha det, sier Barhaugen.

Integrasjoner er viktig

- For oss er det viktig å få en god integrasjonsløsning mot lønns- og personalsystemet. Vi ønsker at data skal registreres kun en gang og overføres elektronisk i en styrt prosess. Målet er å endre og automatisere arbeidsprosessene slik at vi får en enklere hverdag, fortsetter han.

Samspill mellom kunde og leverandør

Et godt samspill mellom oss og Triangel har ført til rask og trygg innføring av løsningen til alle eierkommunene sier Barhaugen.

minVakt-kommune - Ressursstyring for kommuner

Tids- og ressursstyring for alle ansatte i en IT-løsning for hele kommunen.

Løsningen ivaretar turnus og vikarhåndtering innen avdeling for helse, timeplanlegging og vikarhåndtering på skoler og timefangst for administrasjon og teknisk avdeling.

Bruk 3 minutt på å få et innblikk i hva minVakt-kommune tilbyr deg

tids og ressursstyring for hele kommunen

Kommentarer (0)