Skal "strømme" Norsk design til alle barnefamilier

Pressemelding   •   apr 04, 2019 11:10 CEST

Tuckify.com og Fam Irvoll lanserer klær du ikke kan kjøpe !! Ny kolleksjon eksklusivt for Tuckify. com sin streamingtjeneste

Verdensnyhet fra Norge

Fredag 5 april åpner Tuckify.com for pre-salg av årets kuuleste kolleksjon for baby og barn på Startskudd.no For første gang lanseres en kleskolleksjon ekslusivt for streaming, den kan altså ikke kjøpes!!

Mens store deler av norsk varehandel sliter opplever Tuckify.com sterk vekst og lanserer sin egen kolleksjon; Lillepanda by Fam Irvoll. Tuckify.com som allerede har et stort utvalg fra Helly Hansen og Polarn O.Pyret gjør med dette det samme som Netflix som også satser på egenprodusert innhold.

Tuckify.com bygger dermed sin egen merkevare som både er kuul, men også tilpasset sitt sirkulære system, produsert i økologiske materialer på etisk forsvarlig måte.

Daglig Leder Patrick Skou og designer Fam Irvoll, forteller at prosessen med designutvikling og klargjøring til produksjon har vært tidkrevende siden produktene skal holde veldig høy kvalitet samtidig som de skal være produsert av økologisk materiale på en bærekraftig måte. Samtidig så åpner dette for mange nye kolleksjoner fremover, også med flere kjente designere.

Tuckify.com har allerede opplevd internasjonal interesse og har presentert konseptet i flere andre land. Patrick er imidlertid klar på at det Norske markedet har første prioritet i overskuelig fremtid.

Tuckify.com er en tjeneste utviklet av Trusted Brands AS. Selskapet sin visjon er at vi skal gi våre kunder/brukere tilgang til alle de klær de ønsker på en bærekraftig og økonomisk gunstig måte.