Den internasjonale artisten Leona Lewis med ny tolkning av Star Tours signatursang

Pressemelding   •   feb 12, 2016 11:00 CET

- Jeg er stor fan av Elton John og jeg har alltid elsket ‘Your Song’. Jeg var så glad for å få muligheten til å spille inn min egen versjon av sangen. Det er en vakker sang, både melodien og teksten er perfekt. Jeg håper andre også vil like den, sier Leona Lewis.

Ekte kjærlighet

Den nye versjonen av Star Tours signatursang Your Song har blitt spilt inn spesielt for selskapets nye reklamekampanje. Reklamefilmene gjenspeiler både kjærlighet, hverdagskrangel og ferieøyeblikk med hjelp fra kjæresteparet Charlotte og Valentine.

- Leona Lewis var det opplagte valget for oss når vi skulle bestemme hvem som skulle fremføre sangen. Hun er en sterk, moderne artist med en klar emosjonell appell, som er mye av de samme kvalitetene vi vil fremheve i kampanjen, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Leona fikk berømmelse i 2007 med hennes debut album Spirit og hitsingelen Bleeding love. Hun har nylig sluppet sitt femte album I am.

- Your Song har vært Star Tour sin signatursang siden 2002 og vi er stolte av Leona Lewis tolkning. Vi synes den fanger de emosjonelle trekkene ved en romantisk ferie perfekt, sier kommunikasjonsansvarlig Nora Aspengren.

Leona sin nye versjon av sangen er sentrum for kampanjen designet for det nye Sensimar Resorts-konseptet, hoteller for voksene som reiser uten barn. Filmen vil ha premiere lørdag kveld den 13 februar på TV2.

Se reklamefilmen her: https://youtu.be/5b3FJ1WIMnI

TUI Nordic/Star Tour-gruppen er med en markedsandel på 20 prosent den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. Selskapet ble grunnlagt i 1961 og tilbyr ferier med charterfly, rutefly og cruise. Noen av de mest populære reisemålene er Kanariøyene, Thailand og Tyrkia. Star Tour er en del av den nordiske grupperingen TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic. Konsernet har siden 2000 inngått i den verdensledende reisekonsernet TUI Group som i dag omfatter over 220 varemerker i 180 land, åtte flyselskap med mer enn 140 fly og 4800 reisebyråer i 16 land. Totalt har TUI Group mer enn 30 millioner kunder hvert år og over 55 000 ansatte i 31 land.