Gode nyheter for Star Tours Egypt-kunder i Bergen

Pressemelding   •   feb 04, 2011 12:36 CET

Star Tour setter inn nok et ekstrafly. Denne gangen fra Bergen til Gran Canaria. Første avreise blir 25. februar. Fra før har arrangøren satt opp tre nye fly i uken fra Oslo og Stavanger for å kunne gi et feriealternativ til Egypt-kundene sine. I følge beregninger fra Star Tor er nærmere 25 000 nordmenn rammet av feriestopp til Egypt.

- Vi besluttet i går å innstille alle våre reiser til Egypt resten av vinteren. Mange av våre Egypt-kunder på Vestlandet vil gjerne av gårde på ferie, så vi har jobbet på spreng med å få satt opp en ny flyrute fra Flesland og sørover, forteller Christian Lunde, administrerende direktør i Star Tour.  Totalt er 7 000 av Star Tours kunder rammet av feriestopp til Egypt. Av disse er drøyt 1000 fra Bergen og omegn.

Lunde ber alle kundene om forståelse for eventuelle ventetid på telefonen og mail. – Vi vil som sagt gjøre hva vi kan for å hjelpe alle som skal på ferie, og håper alle har forståelse for at ting kan ta litt tid.

Nye fly til Kanariøyene

Star Tours fire nye fly vil gå ukentlig fra:

Bergen til Gran Canaria

Oslo til Tenerife

Oslo til Gran Canaria

Stavanger til Tenerife.

Første avreise er 8. februar fra Oslo til Tenerife. For mer informasjon se startour.no.

Pengene tilbake

Alle som ikke velger å ombooke sin Egypt-ferie vil automatisk få pengene tilbake.

Alle Star Tours kunder hjemme innen fredag

- Vi er kontinuerlig kontakt med våre folk på reisemålene, og de tilbakemeldingene vi får er at alt er rolig, sier Lunde.

Stabekk, 3. februar, 2011

For mer informasjon kontakt:

Komm. dir.     Lena Petersson         92281518
Adm.dir          Christian Lunde        90773280

Star Tour er en av Norges største reisearrangører. Star Tour er i vekst og øker antall reiser sommeren 2011 med 20 prosent. Star Tour er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. For mer informasjon se startour.no.