Nyhet: Reis til Krakow, Lisboa, Venezia eller Verona med TUI

Pressemelding   •   feb 09, 2017 08:00 CET

TUI - Venezia

– Vi ser at veldig mange planlegger og bestiller neste utenlandsreise mens de fortsatt ligger på solsengen og nyter ferien, og da er det som regel helgeturer og storbyferier som er i fokus, sier Nora Aspengren Kommunikasjonsansvarlig i TUI.

Bredere tilbud, fleksible avganger og håndplukkede hoteller

Også disse reisene har fleksible reiselengder, og er dekket av pakkereiseloven.

Hotellet er en stadig viktigere del av reiseopplevelsen, det samme gjelder for storbyutvalget til TUI. Alle hotellene som tilbys er nøye utvalgt og vi vektlegger beliggenhet, høy standard og kundevurderinger. Våre gjester har også tilgang til personlig service gjennom vår Guide Online som er tilgjengelig 24 timer i døgnet via TUIs app, per telefon eller sms.

Nye reisemål på tui.no

Alle weekendreiser tilgjengelig på tui.no

• London
  • Manchester
  • Paris
  • Barcelona
  • Roma
  • Berlin
  • Praha
  • New York

Weekendreiser syden

• Larnaka
  • Amalfi
  • Nice
  • Kreta
  • Makarska-rivieraen
  • Algarve
  • Costa del Sol
  • Mallorca

Pressebilder:

TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 20 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly Nordic, Nazar og WonderCruises.

TUI het inntil 1. november 2016 Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark og Finnmatkat i Finland. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende reisekonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2014/15 noterte TUI Group en omsetning på €20mrd og et resultat på €1069m. Gruppen har ca. 76.000 ansatte i 130 land og tilbyr sine ca. 20 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 140 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med 14 egeneide cruiseskip, som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff»- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste reisekonsern i verden er TUI medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).