Rolig i feriebyene i Egypt

Pressemelding   •   nov 22, 2011 14:06 CET

Alt er rolig i feriebyene Hurghada og Sharm el Sheikh i Egypt, melder Star Tour.

- Bortsett fra en fredelig, liten demonstrasjon i El Dahar i Hurghada i går har verken gjester eller personell merket noe til urolighetene i landet. Det virker som alle tar dette veldig rolig og våre kollegaer på reisemålene melder om meget få spørsmål fra ferierende nordmenn, sier kommunikasjonsdirektør Lena Petersson i Star Tour.

- Vi får daglige rapporter fra våre ansatte i Hurghada og Sharm el Sheikh. Alt går sin vante, rolige gang på våre feriesteder. Blir det endringer vil vi naturligvis informere gjestene våre umiddelbart, fortsetter Petersson.

Star Tour har rundt 600 kunder i Hurghada og Sharm el Sheikh.

Stabekk 22. november 2011

Kontaktinformasjon:
Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
elv@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.