Setter inn tre ekstrafly for Egypt-kunder

Pressemelding   •   feb 04, 2011 11:45 CET

Star Tour setter inn ekstrafly til Tenerife og Gran Canaria for å kunne tilby alternativ ferie til de som nå får Egypt-ferien innstilt i vinter. I følge beregninger fra Star Tor er nærmere 25 000 nordmenn nå rammet av feriestopp til Egypt.

- Vi besluttet i går å innstille alle våre reiser til Egypt resten av vinteren. Mange av våre Egypt-kunder som skulle reist på ferie vil gjerne av gårde, så vi har jobbet på spreng med å få satt opp nye flyruter til andre reisemål, forteller Christian Lunde, administrerende direktør i Star Tour.  Totalt er 7 000 av Star Tours kunder rammet av feriestopp til Egypt.

Lunde ber alle kundene om forståelse for eventuelle ventetid på telefonen og mail. – Vi vil som sagt gjøre hva vi kan for å hjelpe alle som skal på ferie, og håper alle har forståelse for at ting kan ta litt tid.

Nye fly til Kanariøyene
Star Tours tre nye fly vil gå fra Oslo til Tenerife og Gran Canaria samt fra Stavanger til Tenerife. Første avreise er 8. februar fra Oslo til Tenerife. For mer informasjon se startour.no.

Pengene tilbake
Alle som ikke velger å ombooke sin Egypt-ferie vil automatisk få pengene tilbake.

Alle Star Tours kunder hjemme innen fredag
- Vi er kontinuerlig kontakt med våre folk på reisemålene, og de tilbakemeldingene vi får er at alt er rolig, sier Lunde.

Stabekk, 3. februar, 2011

For mer informasjon kontakt:
Komm. dir.
Lena Petersson
92281518

Adm.dir
Christian Lunde
90773280

Star Tour er en av Norges største reisearrangører. Star Tour er i vekst og øker antall reiser sommeren 2011 med 20 prosent. Star Tour er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern. For mer informasjon se startour.no.