Star Tour flyr med Norwegian

Pressemelding   •   jan 14, 2010 11:17 CET

Star Tour har inngått avtale med Norwegian om å fly sine reisende neste vinter. Selskapet skal fly til Egypt og Kanariøyene med Norwegians nye og moderne Boeing 737- 800 maskiner. Avtalen utgjør 40 prosent av vintertrafikken for Star Tour kommende vinter.

- Norwegian er en god samarbeidspartner og vi er glade for at vi neste vintersesong kan tilby våre kunder å reise med et anerkjent, skandinavisk selskap. Norwegian har fly med nye, moderne seter og god beinplass, noe vi vet våre kunder er opptatt av, sier administrerende direktør Christian Lunde i Star Tour.

- Gjennom samarbeidet vil vi øke vår satsning fra distriktene, få enda bedre flytider og ikke minst holde prisene nede.Vårt mål er å ha de mest fornøyde feriekundene og kunne tilby de beste ferieopplevelsene, sier Lunde.
- Dette er en viktig kontrakt for Norwegian som gir oss et betydelig antall flyvninger vinteren 2010 – 2011. Vi er glade for at Star Tour har valgt oss som samarbeidspartner og har klare ambisjoner om at dette samarbeidet skal fortsette også inn i sommeren 2011, sier Daniel Skjeldam, kommersiell direktør i Norwegian.
I Norge kommer flyvningene til å gå fra Oslo-Gardermoen, Bergen, Stavanger, Trondheim og Haugesund. I Sverige går flyvningene fra Stockholm Arlanda.

Kontaktpersoner:
Star Tour: Administrerende direktør Christian Lunde, + 47 907 73 280