Star Tour lanserer 17 voksenhotell

Pressemelding   •   nov 07, 2011 11:13 CET

Etterspørselen etter hoteller uten barn øker, og sommeren 2012 tilbyr Star Tour hele 17 Blue Couples-hotell. Ingen andre norske feriearrangører har like mange barnefri hoteller.

- For noen er feriedrømmen nettopp å bo på et hotell uten badeballer, høyt lydnivå og barneklubber. Dette er en trend som har vokst de siste årene, og til sommeren har vi derfor gleden av å tilby 70 prosent flere barnefri hoteller for dem som ønsker nettopp det, sier informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett i Star Tour.

Med flere nye hoteller og reisemål som Menorca og Sicilia neste sommer satser feriearrangøren enda mer på voksne, selv om det fremdeles er barnefamilier som utgjør den største kundegruppen.
- Blue Couples er perfekt for par som reiser uten barn og som vil ha en rolig ferie. Alt er lagt opp til at man skal slappe av, nyte og ha god tid til hverandre. I tillegg har vi også andre håndplukkede hoteller som passer den voksne målgruppen, sier Larsen-Vonstett.

Fem på topp Blue Couples sommeren 2011
1. Bangsak Village, Khao Lak, Thailand 4,53
2. Sensimar Makadi, Makadi Bay, Egypt 4,48
3. Cape Sienna, Phuket, Thailand 4,37
4. Illusion Botique, Playa del Carmen, Mexico 4,32
5. Suite Princess, Playa Taurito, Gran Canaria 4, 32
(Tallene er basert på svar fra tidligere kunder. Karakter 5 er svært fornøyd, mens 1 en misfornøyd.)

Blue Couples – garantert barnefritt
- Designet for to
- Bra beliggenhet
- Fredelig bassengområde
- Utmerkede restauranter og barer
- Ingen barn under 16 år
- Alltid minst SSSS

Vinteren 11/12 tilbyr Star Tour seks Blue Couples-hotell. Sommeren 2012 presenteres totalt 17, hvor syv er helt nye og to plassert på nyheten Menorca.

Flere voksenhoteller
Nær det meste – prisgunstige favoritter for to
De Luxe – reisemålets mest eksklusive bosted
Fred og ro – fredelige oaser
Unike hotell – bosteder som skiller seg ut
Helse og velvære – føle seg vel-hoteller med spa og trimrom

Bilder kan lastes ned her:

Stabekk 7. november 2011

Kontaktinformasjon:
Informasjonssjef Elisabeth Larsen-Vonstett
elv@startour.no

Star Tour er en av Norges største reisearrangører og tilbyr pakketurer med charterfly, rutefly og tog. Arrangøren er en del av TUI Travel Plc, verdens største reiselivskonsern med 30 millioner kunder årlig, 50 000 ansatte og utreise fra 25 land. I Norden inngår Star Tour i TUI Nordic som består av Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Danmark, Finnmatkat i Finland, TEMA, Nazar, Wondercruises og flyselskapet TUIfly Nordic.