Ny serie badstuovner fra Tylø; SENSE

Pressemelding   •   okt 31, 2012 13:56 CET

Med den nye serien SENSE kan du velge i flere løsninger for flere behov.

Denne serien er et komplett utvalg badstuovner som dekker både privat og offentlig sektor, ved en økt fokus på design og funksjonalitet. Legg også merke til at disse ovnene kan monteres rett på gulvet, uavhengig av oppheng, eller du kan som tidligere feste de på veggen. Dette øker bruksområder og gir flere muligheter.

Tylø´s patenterte løsning for varmeelementer, sparer deg for store summer. En effektiv og rask oppvarming sees på regningene over tid.

Tylø har i årenes løp stått for en rekke banebrytende innovasjoner som har forbedret og utviklet badstumiljøet, både når det gjelder funksjon, sikkerhet og trivsel. Dagens Tylø-ovn representerer det beste innen badstuproduksjon, og våre klassiske ovner skiller seg fra andre merker på flere avgjørende punkter.

Du ser forskjellen i design, presisjon og kvalitet. Men aller mest merkes det selvfølgelig når du kobler av og nyter ditt badstubad.