Panacea, siste nytt i Steambadstu

Pressemelding   •   feb 14, 2014 09:24 CET

Panacea´s design og konstruksjon er utformet med høy fleksibilitet og hygiene i tankene og deler av interiøret er laget av supermaterialet Corian ™.  Takket være sin design er Panacea veldig enkel å plassere inn i de fleste miljøer, og installasjonen er rask og enkel .
Målgruppen er offentlige steder og private boliger i høyere prisklasse.

I forbindelse med lanseringen av den nye Steambadstuen Panacea fra Tylø kan du også laste ned en app til sin iPad til nesten oppleve Panacea og få interaktiv informasjon om funksjoner og muligheter. Applikasjonen er tilgjengelig i App Store.

Den globale avdukingen av Tylø Panacea steambad foregår i Stockholm. Panacea steambad vises i lobbyen på Radisson Blu Royal Viking Hotel, som også utstyrer en av sine suiter med en Panacea dampbadstu fra Tylø. Tylø viser samtidig Panacea på Stockholm Furniture Fair.