Cerabond – fremtidens skiver er her allerede.

Vi kunne ha slått oss på brystet og sagt at vi er den beste aktøren på markedet takket være vår snart 100 år lange erfaring med å fremstille kappe- og slipeskiver.

Vi kunne også ha påpekt at målinger viser at Cerabond 1 mm kappskiver er 40 % bedre enn konkurrentene.

Dessuten kunne vi uten å nøle si at vi med Premium Cerabond System – som er en unik metode for å feste spesialbehandlede keramiske slipekorn på en optimal måte – har gjort Cerabond-produktene til markedets mest effektive og brukervennlige skiver.

Så da sier vi det!

Navnet Cerabond kommer av at vi bruker et keramisk slipekorn (cera) som brytes ned i biter, og som holder seg skarpt i hele produktlevetiden. Dessuten holder det unike bindemiddelet (bond) på kornet mye lenger enn konkurrentenes bindemidler og slipper først taket når kornet ikke lenger kan slipe. Denne optimale kombinasjonen gjør at alle Cerabond-skivene våre har en skjærekapasitet og en levetid på aller høyeste nivå.

Takket være dette får du:

• •Mer aggressivitet i arbeidet
  • •Lengre levetid
  • •Større arbeidskomfort
  • •Kortere arbeidstid per arbeidsøkt

Noe som i sin tur gir:

• •Lavere produksjonskostnader
  • •Større produktivitet
  • •Bedre arbeidsforhold

Kan det bli bedre?

Ja, det kan det.
For nå har vi utvidet sortimentet enda mer, og du finner Premium Cerabond System for stål og rustfritt stål på slipeskiver, lamellskiver og kappeskiver i alle diametere og tykkelser.

For deg som er håndverker og trenger profesjonelle verktøy.

For mer informasjon, vennligst kontakt:Göran Nyberg, produktsjef, Tyrolit Norden

E-post: goran.nyberg@tyrolit.com, tlf.: 08 – 540 870 40

• stål
  • sliping