Tyrolit Cutting Pro Competition - verdens eneste internasjonale mesterskap for profesjonelle hulltagere!

For 6 år siden lanserte Tyrolit verdens første internasjonale konkurranse for betonghulltagere. To ganger er en europamester kåret; 2009 Kim Guldbæk fra Danmark og i 2011 regjerende mester Joakim Lenander fra Sverige, og nå er det på tide igjen. 18. februar 2014, besluttet det vem som vil bli den neste europamester i betongskjæring. Vil de nordiske landene igjen ta hjem seieren?

Når: Tirsdag 18 februar 2014
9: 00-16: 00 Åpent hus / Fair / Presentasjoner
9: 00-23: 00 CuttingPro Konkurranse europeere Championship 2014
Hvor: Congress Innsbruck Dogana

I 2012 og 2013, har nasjonale konkurranser blitt holdt i mer enn 14 land, og disse finalistene kommer sammen nå i Innsbruck for å konkurrere om den gjeve og ærefulle tittelen.

Følgende land deltar i konkurransene Sverige, Norge, Danmark, Finland, Sveits, Frankrike, Tyskland, Østerrike, Italia, Spania, Belgia, Holland, Luxemburg og andre.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:
Malin Jägenstedt Kilén, markedsføring, Tyrolit Norden
E-post: malin.kilen@tyrolit.com, Tlf: 08-544715 34

• cutting pro competetion
  • hulltagere
  • beton
  • konkurranse
  • championship
  • sport

Tyrolit er en av verdens største produsent av verktøy for sliping, kapping, saging, boring og dressing samt en leverandør av verktøy og maskiner, synonymt med høy kvalitet, innovative løsninger og lang erfaring. Vi investerer kontinuerlig i utvikling av nye teknologier tilpasset behovene til våre kunder og omverdenen, med fokus på miljøvennlig teknologi. Selskapet har 27 produksjonsanlegg i 12 land og opererer i mer enn 65 markeder. Vi var i 2013 ca 4500 ansatte med en omsetning på rundt 550M euro og er inkludert i Swarovski-konsernet, med hovedkontor i Schwaz, Østerrike. www.tyrolit.com