Coco Reef Tobago legger listen litt høyere når det gjelder service

Blogginnlegg   •   des 11, 2013 12:31 CET

Som han selv sier: "under alle personalemøtene, sier jeg alltid at det å arbeide i servicenæringen er som å være på teater. Her i Karibia så har vi jo et fantastisk sceneteppe, hvor restauranten eller hotellet er scenen og personale er skuespillerene, og hvor noen nettopp er stjerner. We er kun så gode som den siste opplevelsen til kunden"

Hans filosofi når det gjelder personale er "hire for attitude - train for skills" En positiv holdning er alfa og omega for å gjøre en karriere i servicenæringen. Dette handler om å gøre folk glade og lykkelige. Uansett om du arbejder som concierge, kjøkkenhjelper eller i ledelsen så handler det om en mulighet for å gjøre en persons dag bedre.

John Jefferis har selv arbejdet seg opp i gradene fra oppvaskhjelper opp i gradene, og idag eier han Coco Reef Resorts på Bermuda, Tobago og Panama samt operer flere andre selskaper innenfor flycatering, villautleie, temarestauranter og kunst gallerier.

Coco Reef Tobago kan bookes via Apollo sitt charterprogram til Tobago i vinter. Hotellet ligger rett ved stranden, omgitt av vajende palmer, grønn og frodig natur. Hotellet har svømmebasseng, to restauranter, en bar, fitness rom og spa. Det er gratis solsenger, badehåndklær på stranden og strandservice. 14 dager i delt dobbeltrom koster fra kr 32696 inklusive fly og morgenmad

Kommentarer (0)