Afhold konferencen på Trinidad & Tobago

Trinidad og Tobago er mest kendt for sine smukke strande og afslappede stemning. Men med et stort udbud af møde- og konferencefaciliteter har de to caribiske øer de perfekte rammer for afholdelse af små og store events samt internationale konferencer. Og nu bliver det endnu nemmere at få et overblik over øernes hoteller og mødefaciliteter.

The Tourist Development Company of Trinidad &Tobago har nemlig i samarbejde med Turistministeriet udgivet guiden Trinidad and Tobago Meeting Planners' Guide, der giver det fulde overblik over øens mødefaciliteter, business-venlige hoteller og attraktioner.

Guidens overskuelige layout gør det nemt for konferencearrangører at finde alt, hvad man skal bruge for at afholde en vellykket international konference på de solbeskinnede øer.

Se guiden i elektronisk form her:

• forretningsreiser
  • eksotiske reiser