Caribbean Airlines oppgraderer sitt system for booking og billetter

Nå blir det enklere å reservere og gjennomføre fly til Karibien. Flyselskapet Caribbean Airlines - basert i Trinidad & Tobago - har i desember oppgradert sin reservasjons- og billetteringssystem i samarbeid med Amadeus, en av reisebransjens ledende leverandør av distribusjonssystemer.

Oppgraderingen av systemet gir følgende fordeler:

• Raskere og enklere online innsjekking
  • Enkelt kjøp av billetter, oppgraderinger og andre tjenester
  • real time-nformasjon på reservasjoner og endringer i avganger
  • Self-service- og brukervennlige flyplass-kiosker på Caribbean Airlines destinasjoner
  • "Denne oppgraderingen markerer begynnelsen på en ny æra for Caribbean Airlines, og forbedringerne vil glede alle våre kunder," sier George Reel Eder, Caribbean Airlines Vice President Commercial & Customer Service.

Caribbean Airlines opererer mer enn 600 ukentlige avganger til 19 destinasjoner, hovedsakelig i Karibien og Amerika. Selskapet har hovedkontor i Trinidad & Tobago og over 1600 ansatte. Caribbean Airlines er anerkjent som en `IATA Driftssikkerhet Audit kvalifisert'-flyselskap.

• eksotiske reiser
    • eksotisk ferie