Ringo Starr slipper nytt album

Universal Music er stolte av å kunne annonsere Ringo Starrs 18. studioalbum, ‘Postcards From Paradise’. 30. mars 2015 slippes soloalbumet med 11 originale låter, og er det første til å inkludere en sang skrevet og innspilt av Ringo Starr og hans nåværende All Starr Band - Steve Lukather, Todd Rundgren, Gregg Rolie, Richard Page, Wally Palmer og Gregg Bissonette.

‘Postcards From Paradise’ ble produsert av Ringo selv og spilt inn i hans hjemmestudio i Los Angeles med venner og familie. Som Ringo ofte sier: "Hvis jeg spiller inn og du er i byen med muligheter for å stikke innom, er du med på plata!"

Albumets gjesteartister inkluderer Joe Walsh, Benmont Tench, Dave Stewart, Ann Marie Simpson, Richard Marx, Amy Keys, Peter Frampton, Nathan East, og Glen Ballard.

POSTCARDS FROM PARADISE track list:

1. Rory And The Hurricanes

2. You Bring The Party Down

3. Bridges

4. Postcards From Paradise

5. Right Side Of The Road

6. Not Looking Back

7. Bamboula

8. Island In The Sun

9. Touch And Go

10. Confirmation

11. Let Love Lead

‘Postcards From Paradise' vil bli utgitt like etter at Ringo returnerer fra turneen med All Starrs, som drar ut igjen på veien den 13. februar for å spille konserter i USA og Latin-Amerika.

18. april vil 2015 Ringo bli innlemmet i Rock and Roll Hall of Fame i Cleveland, Ohio, der han vil motta merket for Musical Excellence.

Link til turnéannonsering: http://ymlp.com/zhdb44

For mer informasjon: www.ringostarr.com