Glenn Ø. Støldal er ny PR-ansvarlig i Verisure.

Fra Mediamenn til Verisure

Glenn Ø. Støldal er ny PR-ansvarlig i alarmselskapet Verisure. Han kommer fra kommunikasjonsbyrået Mediamenn, der han har vært partner og rådgiver de siste årene.

Glenn Ø. Støldal (43) er utdannet journalist fra Høgskolen i Oslo, og har lang fartstid i mediebransjen. Han har blant annet jobbet som webredaktør i Kampanje, og har ti års erfaring som informasjonssjef i TV3/Viasat. Siden november 2013 har han vært partner og rådgiver i kommunikasjonsbyrået Mediamenn.

2. mai tok Støldal fatt på jobben som PR-ansvarlig i Verisure Securitas Direct. Der er han en del av markedsavdelingen, med det overordnede ansvaret for PR, presse og mediehåndtering/-strategi i Verisure.

- Det har vært en lærerik og spennende tid i Mediamenn, og jeg har hatt gleden av å jobbe med mange interessante kunder. Da jeg fikk tilbud om stillingen som PR-ansvarlig i Verisure, måtte jeg bare gripe muligheten. Mediamenn og jeg skilles som venner, og jeg ønsker partnerne Pål Tømmerhoel og Henrik Ottersen lykke til videre, sier Glenn Ø. Støldal.

Han ser frem til å bidra til å opprettholde og styrke Verisures posisjon som Norges og Europas ledende alarmselskap.

- Verisure er en seriøs og fremoverlent aktør i alarmbransjen med fokus på både kundeservice og utvikling av produkter og tjenester. Jeg ser virkelig frem til å skape oppmerksomhet rundt selskapet, både i egne og fortjente medier, sier Støldal.

Markedsdirektør Asbjørn Kersenboom Hansen i Verisure er godt fornøyd med å få en erfaren PR-mann med på laget.

- Glenn får en viktig rolle for Verisure og bransjen, som stadig er i utvikling med nye innovative produkter og tjenester for økt sikkerhet og trygghet i Norge. Glenn har lang erfaring med både offline- og online-medier, og vil bli en viktig bidragsyter til videre vekst. Jeg er svært glad for å ha Glenn i teamet, og at han blir en del av Verisure, sier Hansen.

Verisure AS (Securitas Direct) er Norges største alarmselskap. Det er også Europas ledende leverandør av profesjonelt overvåket brann- og innbruddsalarm, med aksjonering hvis noe skulle skje. Hvert trettiende sekund monteres det et Verisure-system et sted i verden, og hver dag bruker over 2 millioner kunder vår teknologi i 14 land i Europa og Latin Amerika. Selskapet har 9000 ansatte og partnere. Siden vi startet med alarm i Norge i 1991 har vi hatt en meget positiv utvikling og tilbyr alarmer til boliger og bedrifter over hele landet. Våre alarmsystemer er koblet til vår døgnbemannede alarmsentral. Gjennom bl.a. kamera og tale-og lyttefunksjon kan alarmsentralen raskt sette inn riktig tiltak uansett om det gjelder innbrudd, brann eller ulykke. Vi leverer hele verdikjeden - fra produktutvikling og design til salg, installasjon, service, vedlikehold og utrykning. Takket være fokus på høy kvalitet har vi de mest fornøyde kundene i bransjen (Norsk Kundebarometer 2017). Med Verisure får du mye mer enn en standard bolig- og brannalarm. Ved å bruke moderne, trådløs teknologi gjør Verisure det mulig å overvåke og fjernstyre hjemmet ditt med mobilen via app, uansett hvor du er.