TargetEveryOne tegner avtale med norske energiselskaper

TargetEveryOne har inngått en avtale om levering av lojalitetsløsninger til en rekke av de store energiselskapene i Norge. Leveransene vil starte umiddelbart, og skal gjennomføres i samarbeid med Norsk OMG AS.

TargetEveryOne skal levere en digital og interaktiv dialogløsning mellom energiselskaper og deres sluttkunder via en multikanal-løsning.

TargetEveryOne har en plattform som gjør det mulig for kunder å komme i gang med kommunikasjonskanaler som Facebook, Twitter, Linkedin, e-post, native apps og SMS på en rask og effektiv måte. Analyseverktøy gjør det dessuten mulig å umiddelbart kunne følge mottakerne på individnivå for å se hvordan meldingene er mottatt og håndtert.

"Det er forventet at avtalen i løpet av det første året, vil generere mellom en og to millioner kroner i omsetning. Dette er først og fremst et viktig referanseprosjekt som åpner for flere attraktive avtaler i samme segment," sier Jan Benjaminson, konsernsjef i TargetEveryOne.

"I vinter og vår har dette har vært en av de mange avtalene vi har hatt i pipeline. Det er flere andre forretningsprosjekter  som er i sluttforhandlinger, og som vi forventer å lukke før ferien."

"Med den økende etterspørselen, ser vi at stadig flere og flere kunder ønsker et enkelt og ukomplisert verktøy for å kommunisere via multikanal-løsninger med sine sluttkunder," sier Thomas Dehli Cleve, salgsdirektør i TargetEveryOne. "Vår løsning er laget for å via skyen kunne håndtere kunder i det globale markedet med et moderne kommunikasjonsverktøy".

For mer informasjon, kontakt:

Jan Benjaminson, CEO, jan@targetveryone.com +46 70 666 93 88

Denne informasjonen er av en slik karakter at TargetEveryOne AB er pliktig til å offentligjøre den i samsvar med EUs regelverk om markedsmisbruk, samt loven om verdipapirmarkedet og/eller loven om handel med finansielle instrument.

Informasjonen leveres gjennom ovenstående kontaktperson, som er ansvarlig for offentliggjøring den 30. juni 2016 kl. 08.30.

Om TargetEveryOne
TargetEveryOne er notert på Nasdaq First North Sweden, og startet for 10 år siden i det nordiske entreprenørmiljøet. TargetEveryOne har kunder og partnere i over 80 land.

ViaNett AS
ViaNett AS er spesialister på SMS og mobilbetaling, og er et datterselskap av TargetEveryOne AB siden juni 2015.

www.targeteveryone.com

Mangold Fondkommission AB (556585-1267)

www.mangold.se

• Miljø, energi

• targeteveryone
  • kommunikasjonsløsninger
  • mobil markedsføring
  • mobilbetaling
  • vianett
  • sms-betaling
  • multikanal

ViaNett er en spesialist på SMS og mobilbetaling. Markedet for bruk av SMS er sterkt voksende. Kommunikasjonsformen er innarbeidet i over 20 år, og fungerer i dag som den raskeste, enkleste og mest effektive kommunikasjonsmetoden for korte meldinger. ViaNett tilbyr også betaling via SMS. Med SMS kan du utføre et kjøp hvor som helst, når som helst og uten wi-fi tilgang. ViaNett er blant annet nr. 1 på donasjonsløsninger via SMS i Norge. Selskapet har 12 ansatte, og har kunder i over 100 land!

Torstein Syvertsen

Pressekontakt CMO / Markedssjef +47 930 28 660