TargetEveryone har inngått en avtale med detaljhandels kjedene Tilbords og Rafens

TargetEveryone har nå inngått en avtale med kjøkkenutstyrkjedene Tilbords og Rafens om levering av en komplett kundeklubbløsning. TargetEveryones multikanalsløsning skal håndtere alt fra rekruttering av nye kunder, til utsendelser av kjedens kampanjer gjennom diverse kommunikasjonskanaler.

Kjeden Tilbords består av 120 fysiske butikker og en nettbutikk. De og selger serviser, glass, kjøkkenutstyr og interiørprodukter. Rafens består av 14 butikker i Norge, og tilbyr også et bredt utvalg av kjøkkenredskaper og kjøkkenutstyr.

Begge varemerker eies i dag av Tirag AS og inngår i det norske private equity-konsernet Herkules Capital, som har over 15 milliarder norske kroner plassert i ulike fond.

"Vi har stor tro på at løsningen vi har valgt med TargetEveryone vil hjelpe oss med å kunne doble kundeklubben vår i løpet av ett år", sier Vebjørn Torsetnes – Kategori og Markedsdirektør i Tirag, som er eier av kjedene Tilbords og Rafens.

"Tilbords og Rafens er to spennende butikkjeder som er midt i blinken for vårt kundelojalitetskonsept. Vi gleder oss til å komme i gang, og vi er sikre på at vi også raskt vil oppnå gode resultater med begge kjedene", sier Torstein Syvertsen, Markedsdirektør i TargetEveryone.

Stockholm 2017-03-13

For mer information, kontakt:

Torstein Syvertsen, CMO, torstein@targeteveryone.com +47 930 28 660

Denne informasjonen er av en slik karakter at TargetEveryone AB er pliktig til å offentligjøre den i samsvar med EUs regelverk om markedsmisbruk, samt loven om verdipapirmarkedet og/eller loven om handel med finansielle instrument.

Informasjonen leveres gjennom ovenstående kontaktperson, som er ansvarlig for offentliggjøring den 13. mars 2017 kl. 08:40.

Om TargetEveryone
TargetEveryone er notert på Nasdaq First North Sweden, og startet for 10 år siden i det nordiske entreprenørmiljøet. TargetEveryone har kunder og partnere i over 80 land, og 45 ansatte ved kontorer i Stockholm, Oslo, Moss og indiske Chandigarh.

ViaNett AS er spesialister på SMS og mobilbetaling, og er et datterselskap av TargetEveryone AB siden juni 2015.

TargetEveryone er spesialister på multikanals markedsføring, og er notert på Nasdaq First North Sweden. De har partnere og kunder i over 190 land, og har 45 ansatte på kontorer i Norge, Sverige, India, Nederland og USA.

ViaNett er en spesialist på SMS og mobilbetaling, og ble kjøpt av TargetEveryone AB i 2015. Markedet for bruk av SMS er sterkt voksende. Kommunikasjonsformen er innarbeidet i over 20 år, og fungerer i dag som den raskeste, enkleste og mest effektive kommunikasjonsmetoden for korte meldinger. ViaNett tilbyr også betaling via SMS, og er blant annet nr. 1 på donasjonsløsninger via SMS i Norge.