Det britiske suksessprogrammet Soccer Saturday på Viaplay

Med start lørdag 2. mars inviterer Viaplay sine fotballentusiaster til det live-streamede fotballprogrammet Soccer Saturday.

Soccer Saturday er et nytt program på Viaplay som setter fokus på britisk fotball. Et studiopanel med bl.a. Jeff Stelling gjennomgår helgens kamper på forhånd, formidler de nyeste resultatene fra omgangen som blir spilt og diskuterer aktuelle fotballspørsmål direkte i studio.

Programmet som vil bli live-streamet på Viaplay er kjent for sin kjappe dialog mellom programlederen og hans kolleger, som ofte på en veldig humoristisk måte påpeker hverandres feil og feilaktige prognoser.

Soccer Saturday har premiere kl. 13.00 den 2. mars på: http://viaplay.no/sport/sky-sports-news/soccer-saturday

Sendingsinfo:

Lørdager

13.00 – 19.00 Soccer Saturday fra Sky Sports News

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Janette Cohen
, PR Manager
Telefon: +46 (0) 73 6991978
E-post: janette.cohen@viaplay.com

Viaplay er Skandinavias ledende online-tjeneste for TV, film og sport. Viaplay tilbyr hele sesonger av kjente TV-serier, markedets største utvalg av nye storfilmer og direktesendte sportsarrangementer i verdensklasse som for eksempel UEFA Champions League, PGA, NHL og Formel 1. Viaplay er tilgjengelig på PC/Mac, smarttelefoner, nettbrett, Smart TV, PlayStation®3 og Viasats digitalmottakere, Xbox360 og Playstation 3.
Les mer på www.viaplay.com.

Viaplay AB er en del av Modern Times Group (MTG), som er et internasjonalt medieselskap med virksomheter på fire kontinenter hvilket inkluderer gratis-TV, betalings-TV, radio og innholdsproduksjon. MTGs Viasat Broadcasting driver gratis-TV og betalings-TV-kanaler, som er tilgjengelig på Viasats egen satellittplattform og tredjeparts nettverk, samt distribuerer TV via Internett. MTG er også den største aksjeeieren i CTC Media, som er Russlands ledende uavhengige TV-selskap.
Besøk www.mtg.se for mer informasjon.

• Fotball

• soccer saturday