Hvem er Norges beste fotballgamer?

I samarbeid med Esports Norge og Playstation arrangerer Viaplay, Viasat og Viasat 4 FIFA Champions Cup 2014 – en online turnering der de to beste gamerne av 500 deltakere møtes til finale i Colosseum Kino lørdag 24. mai.

Foran 1000 tilskuere i Oslos største kinosal på Nord-Europas største kinolerret skal finalistene kjempe om æren av å bli Norges beste FIFA 14-spiller. Begge finalistene vinner en ny Playstation 4.

FIFA-turneringen er en del av MTG-selskapene Viasat, Viasat 4 og Viaplays Champions League-finalefest i Colosseum kino. Arrangementet skjer i samarbeid med Oslo Kino.

Påmelding til turneringen skjer her (link), og gjennomføre på Playstation3 plattformen. Fra tirsdag 13. mai til fredag 16. mai spilles fire kvalifiseringsrunder. 128 deltakere kan være mer per runde og det er første mann til mølla-prinsippet som gjelder. De 8 beste fra kvalifiseringen møtes til en playoff søndag 18. mai, hvor de to beste spillerne blir sendt til finalen i Colosseum.

Er du god nok i FIFA 14 til å slå 511 andre? Meld deg på her: viasat.no/aktuelt/fifa-14-turnering

Kvalifisering:
Tirsdag 13. mai kl 18.00