PREMIERE 24: LIVE ANOTHER DAY – EKSKLUSIVT PÅ VIAPLAY

24: Live Another Day eksklusivt på Viaplay rett etter lanseringen i USA.

Viaplay Premiere er et helt nytt konsept som innebærer eksklusive premierer på Viaplay for utvalgte titler. Først ut i denne satsingen er den amerikanske action-serien 24: LIVE ANOTHER DAY som kommer til Viaplay den 6. mai.

– Det er første gangen vi kommer til å vise en serie for våre brukere, umiddelbart etter USA-premieren, sier Rikard Steiber, Digital Direktør MTG og Administrerende Direktør for Viaplay. 24 er også den første av mange serier i vår nye satsing Viaplay Premiere. Det er fantastisk å kunne tilby våre brukere eksklusive premierer for titler som aldri før har blitt vist i Skandinavia, fortsetter Rikard.

Den banebrytende, actionfylte og prisvinnende 24, ble først sendt i USA i 2001. I tidligere serier utspilles handlingen i løpet av 24 timer for å gi seerne en virkelighetsfølelse. Serien består av totalt åtte sesonger med 192 episoder og en film. Den nye sesongen er forkortet ned til 12 episoder.

Handling og innspilling er lagt til London og i den spenningsfylte serien følger vi den heroiske JACK BAUER (Kiefer Sutherland). Det har gått fire år siden Jack var en flyktning av loven. Til tross for at han nå lever i eksil, satser han nok en gang liv og frihet for å forhindre en global katastrofe.

24: LIVE ANOTHER DAY er produsert av Teakwood Land Production i samarbeid med 20th Century Fox Television og Imagine Television. Blant Executive Producers finner vi kjente navn som Howard Gordon, Evan Katz, Manny Coto, David Fury, Robert Cochran, Brian Grazer, Jon Cessar og Kiefer Sutherland. Serien distribueres av Twentieth Century Fox Television Distribution.

De som enda ikke har sett serien eller gått glipp av enkelte sesonger, kan fra og med i dag se samtlige 8 sesonger på Viaplay. Senere i vår kan man også følge 24: LIVE ANOTHER DAY på TV3.

Viaplay er tilgjengelig på PC, Mac, smarttelefoner, nettbrett, Smart-TVer, PlayStation® 3, PlayStation® 4 samt Xbox 360.

Les mer om Viaplay på: viaplay.no

Om 20th Century Fox Television Distribution

En del av 21st Century Fox, Twentieth Century Fox Television Distribution er en global ledende distributør av prisvinnende filmer, tv-serier og underholdning på tvers av betal-TV, fri-TV og SVOD.  Twentieth Century Fox Television Distribution knytter publikum rundt om i verden til unikt innhold produsert av Twentieth Century Fox Films, Twentieth Century Fox Television, FX og FBC, samt andre 21st Century Fox selskaper.

• 24 live another day
  • tv