Slik ser du lørdagens Nordic Fight Night

Lørdag 29. november er det duket for et nytt Nordic Fight Night med blant andre Cecilia Brækhus, Kai Robin Havnaa, Tim-Robin Lihaug og Alexander Hagen. Les mer om de ulike kampene, hvor kampene sendes og startidspunkter.

Viasat Sport og Viaplay sender direkte fra Nordic Fight Night fra klokken 19.00. Viasat 4 åpner boksekvelden med Thomas Hansvolls dokumentar om Magne Havnaa klokken 19.30. Klokken 21.00 sender Viasat 4 et direktesendt vorspiel-program fra København. Vorspiel-programmet ledes av Christian Ramberg og inkluderer også oppgjørene til Kay Robin Havnaa og Alexander Hagen. Kampene til Cecilia Brækhus og Tim-Robin Lihaug vises kun på Viasat/Viaplays Pay Per View-kanal.

Kampinformasjon Nordic Fight Night 29. november

• Michal Vosyka mot Andreas Lyngaard direkte på Viasat Sport og Viaplay ca. klokken ca. 19.00
  • Patrick Linkert mot Steffen Anderson direkte på Viasat Sport og Viaplay klokken 19.35.
  • Artem Karasev mot Landry Kore direkte på Viasat Sport og Viaplay ca. klokken 20.00.
  • Laurent Ferra mot Abdul Khattab direkte på Viasat Sport og Viaplay ca. klokken 20.20.
  • Tomislav Rundan mot Kai Robin Havnaa direkte på Viasat 4, Viasat Sport og Viaplay ca. klokken 21.15.
  • Tittelkamp mellom Lucia Morelli og Klara Svensson direkte på Viasat Sport og Viaplay ca. klokken 21.35.
  • Vjekoslav Bajic mot Otto Wallin direkte på Viasat Sport og Viaplay ca. klokken 22.10.
  • Karel Horejeck mot Alexander Hagen direkte på Viasat 4, Viasat Sport og Viaplay ca. klokken 22.45.
  • Tittelkamp mellom Jennifer Retzke og Cecilia Brækhus  direkte på Pay Per View ca. klokken 23.30.
  • Tittelkamp mellom George Beroshvili og Tim-Robin Lihaug direkte på Pay Per View. Starttidspunkt avhenger av når kampen mellom Jennifer Retzke og Cecilia Brækhus avsluttes.

Viasat/Viaplays Pay Per View-kanal er mulig å bestille på TV hos Viasat Parabol og hos Altibox. Pay Per View-kanalen er også mulig å se via internett ved å bestille kampen hos Viaplay. Tilgang til Cecilia Brækhus og Tim-Robin Lihaugs kamper koster 299 kroner og kan bestilles her.

Kommentatorer på Viasat 4 og PPV-kanalen er Ole-Petter Westereng og Thomas Hansvoll. Kampene som vises på Viasat Sport og Viaplay kommenteres av Kyrre Merg.

• Kunst, kultur, underholdning

• pay per view