Tiger Woods gjør comeback på Viasat Golf og Viaplay

Tiger Woods gjør i dag et etterlengtet comeback på golfbanen. Viasat Golf og Viaplay viser direkte fra PGA-turneringen Quicken Loans National fra torsdag til søndag kveld.

- Det er rett og slet fantastisk at Tiger er tilbake - og det før alle hadde trodd han skulle klare å returnere. Golfen trenger Tiger mer enn Tiger trenger golfen. Blir litt som Argentina uten Messi ... Samtidig må Tiger få litt tid på å bli varm i trøya igjen. Hans store mål blir å være 100% til The Open 17.-20. juli. Under Quicken Loans National blir det spesielt spennende å se om han våger å slå ut slagene og ikke holder igjen, sier golfkommentator hos Viasat Golf Per Haugsrud.

Sendetider Quicken Loans National på Viasat Golf og Viaplay:

Torsdag 26. juni klokken 20.30.Fredag 27. juni klokken 20.30.Lørdag 28. juni klokken 19.00 og 21.00Søndag 29. juni klokken 19.00 og 21.00.

• under quicken loans national
  • Per Haugsrud
  • tiger woods