Alle Viasats golfkunder får se The Masters på TV

Torsdag 9. april er første offisielle dag av den legendariske golfturneringen The Masters vakre Augusta National. Tar storfavoritt Rory McIlroy sitt første masters-trofe eller er det endelig svenske Henrik Stensons tur til å ikle seg den grønne vinnerjakken? Hele The Masters vises direkte på Viasat Sport.

Det er noe særegent og spesielt med The Masters på Augusta National. Banen er en av verdens absolutt vakreste og hele verdenseliten er så og si alltid på plass i begynnelsen av april hvert år. Turneringen er en av de mest myteomspunnede og populære i golfverden, og TV-opplevelsen er like fascinerende år etter år. Mye takket være en rekke konservative tradisjoner og et kobbel av topptrente golfspillere med et utpreget ønske om å bli en del av The Masters vinnerhistorikk,

Hele The Masters vises på Viasat Sport

Også i år vises turneringen direkte på kanalen Viasat Sport. For at de som kun abonnerer på Viasat Golf også skal få med seg hele turneringen tilgjengeliggjøres Viasat Sport automatisk for kunder med enkeltabonnement på Viasat Golf hos Viasat Parabol og Viasats distribusjonspartnere Canal Digital Kabel-TV, Get, Altibox og NextGenTel.

Årsaken til at Viasat Golf ikke har anledning til å vise The Masters er at kanalen er en felles europeisk kanal, og at man ikke har rettigheter til å vise The Masters i alle landene Viasat Golf er tilgjengelig.

Kommentatorer er Per Haugsrud og Hallvard Flatland.

Sendetider på Viasat Sport

Onsdag 8. april klokken 21.00: Par-3-turnering.

Torsdag 9. april klokken 21.00.

Fredag 10. april klokken 21.00.

Lørdag 11. april klokken 21.00.

Søndag 12. april klokken 20.00.

• the masters
  • viasat golf