Informasjon angående Hallvard Flatlands kommentatorjobb for Viasat Golf HD og Viaplay

Hallvard Flatland er tilbake som kommentator på Viasat Golf HD og Viaplay torsdag 19. september for å kommentere The TOUR Championship sammen med Per Haugsrud. Hallvard Flatland vil kommentere gjennom hele turneringen fra torsdag til søndag.

- At Hallvard nå føler seg frisk nok til å kommentere er intet mindre enn et mirakel, og vi ser med glede frem til igjen å høre Hallvard og Pers kyndige kommentering under våre golfsendinger. Vi vet at dette har vært et viktig mål for Hallvard på veien tilbake, men at det fortsatt vil ta tid før Hallvard er tilbake for fullt. Vi ber derfor om at Hallvard får ro til å konsentrere seg om kommenteringen og at eventuelle spørsmål fra pressen vedrørende kommentatorjobben stilles direkte til oss, sier sportsjef Stian A. Kleppo i Viasat.

Hallvard Flatland vil ikke være tilgjengelig for kommentarer eller bilder i anledning kommenteringen under The TOUR Championship. Det vil heller ikke være anledning til å være tilstede i lokalene det kommenteres fra.

Sendetider The TOUR Championship på Viasat Golf HD og Viaplay

Torsdag 19. september klokken 19.00 til 00.00.
Fredag 20. september klokken 19.00 til 00.00.
Lørdag 21. september klokken 16.00 til 21.30.
Søndag 22. september klokken 18.00 til 00.00.

• Per Haugsrud
  • viasat golf hd