Slik ser du Mayweather vs. McGregor

Floyd Mayweather Jr. og Conor McGregor møtes i «The Money Fight» - tidenes største kampsportsbegivenhet. Oppgjøret ser du eksklusivt som pay-per-view på Viasat eller Viaplay.

Studiosendingen på Viasat 4 begynner allerede kl. 15.30. Det sendes to fotballkamper, en fra La Liga og en fra Championship. Selve nedtellingen til kampen starter kl. 20.30 på Viasat 4 og Viaplay Sport.

Prisen for pay-per-view er 499,-.

Sendingen varer gjennom hele natten med reaksjoner, analyser og rapportering fra Las Vegas. Christian Ramberg og Daniel Høglund vil gjennom sendingen ha med seg flere gjester i studio som retter øynene mot tidenes største kampsportbegivenhet.

Lørdag 26. august:

Kl. 15:30: Championship: Burton Albion-Sheffield Wednesday (Viasat 4 og Viaplay)

Kl. 18:00: La Liga: Alavés-Barcelona (Viasat 4 og Viaplay)

Kl. 20.30: Nedtelling til Mayweather vs. McGregor (Viasat 4 og Viaplay)

Søndag 27. august

Kl. 06.00: Mayweather vs. McGregor (Viasat PPV/Viaplay PPV)

Viasat Broadcasting er en del av Modern Times Group (MTG). MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG har sitt opphav i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB'). Besøk www.mtg.com for mer informasjon. Viasat Broadcasting driver fri-tv- og betal-tv-kanaler som er tilgjengelige på Viasats egne satellitt-tv-plattformer og tredjepartsnettverk, og selskapet distribuerer også tv-innhold via internett.