Liverpool-supportere får eget charterfly til storkamp!

Pressemelding  •  30-06-2012 08:00 CEST

Et av fotballsesongens høydepunkter er gigantoppgjøret på Anfield mellom Liverpool FC og Manchester United. Så stor har interessen vært at Ving i samarbeid med Liverpool FC sin norske supporterklubb har satt opp eget charterfly til storkampen. ”Dette har vært utrolig populært og flyet ble utsolgt i løpet av et par dager”, forteller Svein Erik Bjørheim, ansvarlig for fotballturer hos Ving.

Men Ving merker også stor interesse for de andre topplagene. Salget av turer til Manchester United sine hjemmekamper på Old Trafford har økt med 42 % siden i fjor. De to London lagene Tottenham og Chelsea har en vekst på 75 % sammenlignet med i fjor.

Vings søsterselskap Thomas Cook Sport er offisiell reisepartner til flere av topplagene i England. Det betyr at Ving kan tilby meget prisgunstige pakker med hotell og kampbilletter, uten fordyrende mellomledd. Kombinasjonen av gunstige priser, god tilgang på billetter, det faktum at vi er klubbens offisielle partner og tryggheten ved å handle hos Norges største reisearrangør, tror Bjørheim er hovedårsakene til den rekordstore interessen. Han understreker også at selv om det begynner å fylles opp på enkelte storkamper, er det fortsatt godt med plass for de som har en drøm om å oppleve sitt favorittlag når Premier League sparkes i gang i august.

Har du spørsmål om Vings fotballturer? Ta kontakt med Svein Erik Bjørheim på seb@ving.no.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 150 reisemål i 33 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 78 ansatte (årsverk) og ca. 400.000 reisende årlig. Ving er bransjevinner i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom