Syden i høstferien..? 73 % av alle reiser i høstferien er allerede solgt!

Pressemelding  •  17-08-2012 07:30 CEST

Nordmenn har vært tidlig ute med å bestille høstferien i år. Skolene har så vidt startet rundt om i Norge, men nordmenn har allerede bestilt sol til høstferien. Hele 73 % av alle reiser i høstferie er allerede solgt. Østlendinger og trøndere har vært tidligst ute, og mye er utplukket. Men skal du fly fra Bergen eller Stavanger har du fortsatt en del å velge blant på ving.no. De fleste ønsker seg til Tyrkia i høstferien, men alle storbyene har foreløpig sin egen favoritt på topplisten til Ving.

Mange har nok opplevd mye regn i sommerferien, og ønsker seg bort til varmere strøk i høstferien. Det merker vi godt på ving.no. Alle feriestedene på topplistene er solsikre og varme feriesteder hvor de får det de lengter etter.

Hvis du ønsker å ta med deg familien til syden i høstferien er det fortsatt gode muligheter til å finne en reise, men jeg ville vært rask da vi ser at nordmenn er ivrige og bestiller tidlig i år. Mye er allerede booket sier Sophie Frisholm, Pr ansvarlig i Ving.

Ekstrafly til Mallorca

Mallorca har vært utrolig populært i hele år, så der har vi til og med satt opp et ekstrafly fra Oslo i høstferien for å imøtekomme etterspørselen avslutter Frisholm.

Hver storby har sin feriefavoritt. Topplisten til de ulike storbyene

Oslo – Topp 5

• Tenerife

Bergen - Topp 5

• Kreta, Heraklion
  • Kreta. Chaniakysten
  • Rhodos

Stavanger – Topp 5

• Tenerife
  • Rhodos
  • Kreta, Chaniakysten

Trondheim - Topp 3

• Tyrkia,

Gjennomsnittlig over hele landet – Topp 5

• Kreta, Chaniakysten
  • Kypros

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 150 reisemål i 33 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 78 ansatte (årsverk) og ca. 400.000 reisende årlig. Ving er bransjevinner i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom