Vista Travel er Årets spesialreisearrangør

Nyhet   •   jan 13, 2017 12:54 CET

Da reiselivets egen Oscar-utdeling gikk av stabelen torsdag den 12. januar 2017 stakk Vista Travel av med prisen for Årets spesialreisearrangør.

- Dette var overraskende og utrolig hyggelig! Etter kun 17 måneders drift klarer vi å oppnå dette. Jeg vil rette en stor takk til alle våre dyktige og dedikerte ansatte som er opptatt av å lage spennende turer av høy kvalitet - sier Vista Travels direktør Tove Voss.

Fra lanseringen av Vista Travel den 11. august 2015 har salget av turer, på tross av utfordringer som svak kronekurs og uro i verden, gått over all forventning forteller Tove Voss. Vi har fordoblet antallet faste ansatte i løpet av det siste året, og har knyttet til oss enda flere frilansere og reiseledere. I en bransje der nedbemanning og permitteringer for tiden ikke er uvanlig, er dette svært gledelig smiler hun.

- Det betyr selvsagt veldig mye at reiselivet selv stemmer oss frem som den beste spesialreisearrangøren i Norge. Selskapet har hatt en kraftig vekst siden starten og det er ikke gitt å levere høyeste kvalitet med en gang, men det har vi åpenbart klart – avslutter Tove Voss.

Grand Travel Awards deles ut én gang i året og det er ansatte i Norges reisebyråer som stemmer frem de produkter og selskaper de mener er de beste.

Kommentarer (0)