Oily Roots Dry Ends - Ny pleieserie fra Lee Stafford

Blant de mest omtalte dilemmaene når det gjelder hårkvalitet finner vi dette med hår som er fett ved røttene, men har tørre hårlengder som trenger ekstra pleie. Nå lanserer Lee Stafford en egen pleieserie som har denne problematikken som fokus!

Produktene på markedet i dag hjelper ofte kun mot et av disse problemene. Dessverre er det også slik produktene som gjør den ene delen av håret bedre, ofte forverrer den andre. Dette har Lee Stafford lagt til grunn når han nå lanserer den nye produktfamilien «OilY RooTS Dry enDs».

OilY RooTS Dry enDs SHaMPOO

Denne shampooen vil puste liv tilbake i fett og livløst hår med sine rensende egenskaper og ved hjelp av ekstrakt fra moringafrø. Dette er en ingrediens som blant de innfødte i India er kjent for sine egenskaper til å tørke opp talger og vil etterlate håret forfriskende rent og vakkert.

OilY RooTS Dry enDs CoNDiTiONER

Balsamen inneholder de riktige næringsstoffene for å gi fukt til tørre hårlengder uten å etterlate fete spor. Håret ditt vil føles lett som en fjær! Med ekstrakt fra sheasmør roes tørre ender, håret blir pleiet, samt mykere og lett å kontrollere. Keratin bidrar til å nære og flate ut skjellaget for å redusere skade.

Produktene lanseres nå i alle VITA og VITA Exclusive sine butikker.

Pris per stk kr 139,-

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer.Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment.Merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.

Randi Brunstad

Pressekontakt Brand Manager Sensilis, Comodynes, Nails Inc, Smilelab, VITA Helse, Harmoni

Tone Pettersen

Pressekontakt Brand Manager BETER, Beter Elite, L.A:B.2, Sensationail, Revlon Lashes, VITA Accessories 92824636