Praktisk neglelakkfjerner uten aceton fra VITA

VITA Nail Polish Remover Pads er en fuktighetsgivende neglelakkfjerner. I tillegg til sine pleiende egenskaper er den perfekt å ha med i vesken eller på reise!

De fuktighetsgivende padsene fjerner neglelakk enkelt og kommer i en praktisk beholder som gjør de enkle å ha med seg. Padsene dufter av kirsebær og inneholder ikke aceton.

Utpris kr 29,50 (15 pads)

• vita
  • vita brands
  • neglelakkfjerner
  • neglelakkfjernerpas
  • vita nail polish remover pads
  • neglelakkfjerner uten aceton
  • vita neglelakkfjerner
  • kirsebærduft

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer.Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment.Merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.

Randi Brunstad

Pressekontakt Brand Manager Sensilis, Comodynes, Nails Inc, Smilelab, VITA Helse, Harmoni

Tone Pettersen

Pressekontakt Brand Manager BETER, Beter Elite, L.A:B.2, Sensationail, Revlon Lashes, VITA Accessories 92824636