Supermat og detox til neglene med Nails inc. treatments!

Disse tre herlighetene fra Nails inc. er proppfulle av antioksidanter, oljer og vitaminer til neglene. Den perfekte redningen for negler som er tørre og sprukne etter sol, sommer og saltvann!

OVERNIGHT DETOX MASK: Intensiv nattmaske til neglene som inneholder Spirulina, Acaí og Grønn Te. Antioksidanter bidrar til å reparere svake negler og sikre sunn vekst. Gi neglene en effektiv detox mens du sover!

SUPERFOOD REPAIR OIL: En nydelig negleolje som inneholder Mandelolje, Arganolje og Rose Hip Oil. Høyt innhold av antioksidanter og Vitamin A bidrar til å reparere, styrke og mykgjøre neglene.

NAIL GROW TREATMENT: Beskytter neglene mot skader og revitaliserer keratinen i neglene, slik at de lettere kan vokse seg lange. Rik på komplekser og naturlige ingredienser, inkludert Matcha pulver - et konsentrert pulver fra grønne teblader.

Pris: 199,- pr. stk (14ml)

Nails inc. treatments finnes i VITA, VITA Exclusive og i vår nettbutikk VITA.NO.

• neglepleie
  • nails inc

VITA Brands er en avdeling i VITA. VITA Brands sitter på en spennende produktportefølje av merkevareagenturer, samt produksjon av egne merkevarer.Målet er å tilby VITA differensiering gjennom et unikt merkevaresortiment.Merkene VITA Brands har eksklusiv distribusjon på i Norge er: Lee Stafford, Nails inc, KORRES, Sensilis, Comodynes, Trind, Fing’rs, Sensationail og BETER. I tillegg produserer vi egne merkevarer under merkene HARMONI og VITA.