4 av 5 overlever barnekreft, vi vil være med og redde den femte!

Nyhet   •   des 17, 2015 11:14 CET

I år var det kampen mot barnekreft som fikk pengejulegaven fra Webstep, og ikke bare fra Webstep i Norge, men også fra avdelingene våre i Malmö og Stockholm.

I Webstep bruker vi tidlige desemberdager til å utfordre hverandre på å finne et godt formål å støtte. Vi argumenterer for hjertesaker som det deretter kjøres hemmelig avstemming på. I to uavhengige avstemminger gikk kampen mot barnekreft helt til topps - med Barnekreftforeningen i Norge og svenske Barncancerfonden som glade mottakere. Kuriøst nok skjedd det samme i fjor, da Leger uten grenser gikk til topps i begge land.

- Lett å identifisere seg med

- Det ligger i kulturen vår da, smiler Webstep-leder Kjetil Bakke Eriksen, som enda en gang kan sørge for at penger går til et godt formål etter fullmakt fra gode kolleger i to land.
- Barnekreftforeningen og Barncancerfonden arbeider begge for å knekke kreftgåtene gjennom å bidra til kunnskapsutvikling og gjennom å følge opp barn og familier som allerede er rammet. Kunnskapsdeling er en av kjerneverdiene våre og i Webstepfamilien er det mange barn, så dette er det lett å identifisere seg med, sier Kjetil.

God jul - og alt godt for 2016

Julen er en tid for ettertanke, til å senke skuldrene og puste ut. Samtidig som vi ønsker egne ansatte og kunder god jul og alt godt for 2016, applauderer vi i år innsatsen til Barnekreftforeningen og Barncancerfonden. Og vi tar gjerne med en ekstra oppfordring til alle om å støtte dem i det viktige arbeidet!

Hilsen alle oss i Webstep