Werlabs lanseres i Norge – blir størst i Skandinavia

Pressemelding   •   sep 29, 2016 12:37 CEST

Da Werlabs nå lanserer sine tjenester i Norge i samarbeid med Fürst Medisinsk Laboratorium blir dette første steg ut mot det internasjonale markedet. Fra og med 7 september kan nordmenn ta sine helsekontroller i Oslo, Bergen og Sandefjord.

- Vi er veldig forventningsfulle for å få introdusert våre godt likte tjenester på det norske markedet, sier Will Stoddart, VD på Werlabs og fortsetter;

- Å lansere i Norge er et fantastisk steg i vår internasjonale satsning. Vi er overbevist om at flere mennesker vil forstå mer om sin helse og forbedre sine muligheter til å oppdage uregelmessigheter gjennom helsekontroller. Vi er stolte over å kunne tilby dette i både Sverige og Norge fra nå.

Werlabs har idag over 15000 brukere og vil under de kommende måneder lansere sine tjenester i flere europeiske land. Werlabs er idag markedsledende leverandør av helsekontroller til privatpersoner i Skandinavia

Werlabs tilbyr helsesjekk via blodprøver. Analysepakken er utformet av spesialister og behandles i samarbeid med Fürst. Henvisninger behandles digitalt. Som kunde får du en privat journal på nettet, med resultater, analyser og informasjon. Werlabs AB er i dag ledende i det skandinaviske markedet for laboratorietester direkte til sluttkunder.

Kommentarer (0)

Kommentar