Unike Gascase i ny utgave

Pressemelding   •   feb 22, 2011 12:40 CET

Unike Ivorilla GasCase – trillekofferten som er et alternativ for alle som er lei av kjedelig håndbagasje – kommer nå i ny og forbedret utgave. Nyheten er et solid innertrekk, som gjør den enda bedre egnet som ”overnight-bag”.

Gascase er rett og slett den gode gamle Jerrykanna som har fått en ny funksjon. Denne spesielle bensinkannen har siden introduksjonen på 1930-tallet blitt så kjent at en Jeep uten en slik ved siden av reservehjulet ser naken ut.

Produsenten Ivorilla har gitt bensinkannen et solid sett med hjul, og et teleskop-håndtak i aluminium. Selve kofferten har en motstandsdyktig foring som forhindrer korrosjon, og er laget av solid 0.9 mm tykt platestål som tåler en støyt.

Dimensjonene er 47 cm x 35 cm x 16 cm, som er godt innenfor maksimumsmål for håndbagasje på fly. Kofferten kommer i to forskjellige versjoner: Ivorilla GasCase Fuel/Business og

Ivorilla GasCase Diesel/Case.

Fuel-versjonen kan åpnes fra toppen, og var opprinnelig designet for at DJ’s skulle transportere vinyl-platene sine trygt når de var på vei til neste spillejobb. GasCase er villig med også når du trygt skal transportere en laptop, sneakers, det nødvendigste av tøyskift for en overnatting – og hva du ellers måtte ha behov for å ta med deg.

Diesel-versjonen kan åpnes fra siden, og har fått et nytt, solid innvendig trekk. Den er designet for å beskytte tøyet ditt fra å bli krøllete underveis, med plass nok til det nødvendigste for en overnattingstur.

Begge utgaver finnes i en rekke friske farger, og har en butterfly-lås som beskytter eiendelene dine effektivt når du er på vei mot neste destinasjon. Selv om den blir lagt svært godt merke til i sikkerhetskontrollen, er den godkjent som håndbagasje på fly.

Veiledende pris i Norge er 1499,- NOK, opplyser leverandøren Infoco.

www.kortholder.no

Kortholder.no er en del av Infoco - Info-Compagniet AS - som også importerer og markedsfører kortholdere, vinskap, vinkjellere og relatert utstyr til Norge. Se også våre hjemmesider www.kortholder.no og www.vinskap.no