ADAM 888 (Foto: Yourmomscamera)

ADAM 888 med motgift mot depresjon

«I’m ADAM 888, son of Jupiter. I do shamanistic soul music.
My biggest inspiration are celestial bodies, number 8, pomegranates and Yung Lean.»

Slik introduserer Adam Falk, aka ADAM 888, seg selv. Han har i løpet av det siste halve året introdusert oss for sitt alternative og unike musikalske univers. I dag er hans seneste singel, «Spider Rain», ute, sammen med en vakker musikkvideo du kan se nedenfor.

Adam har et særegent uttrykk både musikalsk og visuelt, hør bare på hans tidligere låter «Vibrationz»«Chakra 123», og EPen Ala$ka, og ta en titt på Julie Berganmusikkvideo til låta «Incapable», samt denne fotoserien med Unge Ferrari for Peak Performance. Instagramen hans er full av vakre bilder og ord, og det hersker liten tvil om at ADAM 888 bruker musikken sin som et talerør for å spre det glade budskap, og med et ønske om å gjøre verden til et bedre sted.

«Spider Rain» er en låt om tanker jeg har i hodet, tanker som ser ut som edderkopper, og som føles som tungt regn, sier ADAM 888 om dagens utgivelse.

Musikkvideoen til låta er i følge Adam selv «en motgift mot depresjon», der en gruppe unge som føler seg forvirrede og deprimerte møtes på en rooftop i Bangkok for å henge sammen, og støtte hverandre gjennom dans, meditasjon og «sacred touch».

Se den fantastiske musikkvideoen til «Spider Rain» her, regissert av ADAM 888 og Gustav Stegfors:

Hør «Spider Rain» HER!

Spider Rain

Følg ADAM 888 på INSTAGRAM // FACEBOOK // SPOTIFYYOUTUBE for nyheter og oppdateringer!

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.