Hakuna Matoma fra Matoma!

Hakuna Matoma fra Matoma!

Matoma overrasker med debutalbumet Hakuna Matoma i dag - et dynamisk album tilgjengelig på alle streaming-tjenester - som vil vokse og gro ved at nye låter legges til jevnlig framover.

Tom Lagergren, som han egentlig heter, er en 24 år gammel mann fra Flisa. Han har, mildt sagt, hatt et eventyrlig år. Han har bidratt til å definere lyden av 2015 ved å gi ut megahits i samarbeid med en rekke velkjente artister.

Siden han i mars i år ga ut den deilige throwback-låten, som har solgt til fire ganger platinum i Norge, "Old Thing Back (feat. Ja Rule & Ralph Tresvant), har Lagergren blitt signert med Parlophone/Big Beat, og har turnert verden over samtidig som han har produsert ny musikk.

Musikken han har produsert på veien, har altså resultert i dette dynamiske albumet kalt Hakuna Matoma. Og tittelen definerer hva Lagergren og hans musikk står for; "spreading the love and good vibes".

I tillegg til feel-good låta "Feeling Right (Everything Is Nice) (feat. Propcaan & Wale) som ble utgitt for en måneds tid siden, har nå Hakuna Matoma fått fire nye låter på listen. Matoma er kjent for å mikse stiler, og disse låtene er intet unntak - du kan høre elementer av tropical house, karibiske rytmer, urban, dance og pop.

På de nye låtene har han med seg flere store navn: Nico & Vinz, Madcon og donkeyboy (DBoy). I tillegg kan du høre blant andre Notorious B.I.G, Jennifer Lopez, Ja Rule og Astrid S på hans tidligere utgitte låter som også er inkludert på Hakuna Matoma.

Tracklist:

1) Matoma - "Feeling Right (Everything Is Nice)" [feat. Popcaan & Wale]

2) Matoma - "The Wave" [feat. Madcon]

3) Matoma & Frenship - "Knives"

4) Matoma - "Find Love" [feat. DBoy]

5) Jason Derulo - "Try Me" [feat. Jennifer Lopez & Matoma]

6) Matoma - "Love You Right" [feat. Nico & Vinz]

7) One Direction - "Perfect" (Matoma Remix)*

8) Astrid S - "2AM" (Matoma Remix)

9) Matoma & Notorious B.I.G. "Old Thing Back” [feat. Ja Rule & Ralph Tresvant]

Følg Hakuna Matoma-albumet på Spotify og få notification hver gang Matoma legger til en ny låt: HAKUNA MATOMA

Følg også Matoma i sosiale medier for å følge han verden rundt og få med deg siste nytt:

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.

Warner Music Norway