Hitvarsel fra popheltene i donkeyboy

Hitvarsel fra popheltene i donkeyboy

«Crazy Something Normal» har vært fast inventar på salgs- og strømmetoppen siden den ble sluppet i slutten av mars, var mest spilt på norsk radio i hele sommer, og er, i skrivende stund, fortsatt nummer 1 på den offisielle norske radiolisten. Sommeren gjennom har hitfabrikken fra Drammen vært rundt omkring i både Norge og Sverige og gjort svært så vellykkede festivaljobber.

Men siden høsten kommer tidsnok og ingen hit-låter varer evig, så har donkeyboy vært i studio og gjort klar en ny single. En låt som er skrevet av Stargate, donkeyboy og Kiezsa (som nylig gikk til topps i UK med singlen «Hideaway»), produsert av Stargate og donkeyboy, og mikset av Phil Tan. Den ser på papiret ut som en hitsingle. Og det er det også blitt. Såpass ublyge må vi få lov til å være. «Hero», som den heter, slippes den 29. september og er enda en låt som bekrefter donkeyboys posisjon som et av landets mest solide popband.

For mer info, følg bandet på Facebook: www.facebook.com/donkeyboymusic

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.