Cezinando (Foto: Signe Luksengard)

Ingen lager helvete som Cezinando

Cezinando har startet oppkjøringen til en hektisk festivalsommer og utvider like gjerne repertoaret med en flunka ny låt. I dag slippes nemlig "Ingen lager helvete som vi".

Siden han vant NRK P3s Urørt i 2016, har Kristoffer Cezinando Karlsens karriere skutt rekordfart. Han har lagt et særdeles begivenhetsrikt år bak seg – med låter som "Håper du har plass" og "Vi er perfekt men verden er ikke det" samt albumet Noen ganger og andre, har han gjort seg fortjent til flere priser, solgt ut konserter over hele landet og blitt streamet millioner av ganger. Til sommeren spiller han på noen av landets største festivalscener og har fått æren av å avslutte Øyafestivalen.

Det siste døgnet har det blitt spekulert i hvorvidt Cezinando ville komme med ny musikk i dag, da Spotify startet en offisiell nedtelling, og spillelisten "This is Cezinando" på samme strømmetjeneste ble oppdatert med et noe kryptisk intro-spor (les mer hos 730.no). Svaret er altså ja, og i dag er "Ingen lager helvete som vi" tilgjengelig over alt.

- Gleder meg til å ta med denne rundt på festivalene i sommer og vise alle hva jeg har holdt på med!

Hør "Ingen lager helvete som vi"
HER. Låta er produsert av Ole Torjus Hofvind, som vant Spellemansprisen for "Årets Produsent" for sitt arbeid med Cezinandos Noen ganger og andre.

Cez - Helvete

Følg Cezinando på FacebookInstagramSpotify og YouTube for nyheter og oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.