Jahn Teigen feirer 70 med ny låt

Pressemelding   •   sep 26, 2019 13:00 CEST

Jahn Teigen - Ikke som alle andre (artwork)

Jahn Teigen har vært en av Norges mest folkekjære artister gjennom en hel mannsalder, og fredag 27. September fyller han 70 år! Hva passer vel da bedre enn å slippe en helt ny låt av og med Jahn Teigen. Låta har fått tittelen ‘Ikke som alle andre’ og er skrevet av Jahn Teigen og Øystein Wiik, samt produsert av Georg Keller. Den slippes på alle digitale plattformer fredag 27. september.

Samtidig går musikalen «Optimist» for fulle hus på Chateau Neuf i Oslo, der folket kan høre hans store hits som ‘Mil etter mil’, ’Min første kjærlighet’, ’Optimist’, ’Det vakreste som fins’ og mange mange flere.

Vi gratulerer Jahn med 70 års dagen og håper han får en flott dag.

Kommentarer (0)

Kommentar