Laleh - VÄNTA!

Laleh er ute med sitt syvende studioalbum

Ventetiden er endelig over, Lalehs syvende studioalbum VÄNTA! ble sluppet forrige fredag via Lost Army/Warner Music Sweden.

Det svenske bokforlaget Natur och Kultur tildelte nylig Laleh årets Kulturpris for blant annet "sitt unike uttrykk og for at hun både i sitt budskap og som person er et sterkt forbilde." De setter videre fingeren på hvorfor Laleh i dag er en av Sveriges største artister.

"På en like uttrykksfull som karakteristisk måte har Laleh med sin musikk fanget det svenske publikum med klassiske album som er blitt belønnet med flere svenske Grammiser. Nå er det endelig tid for det syvende albumet i rekken, VÄNTA!, et album skrevet, arrangert, innspilt och produsert av Laleh Pourkarim selv på Lost Army Studio i Los Angeles".

Lytt til VÄNTA! her og følg Laleh på FacebookInstagramTwitter og YouTube for oppdateringer.

Tracklist

1. Sand Överallt