​Linkin Park ute med ny singel og annonserer albumet ”One More Light” 19. mai

Pressemelding   •  feb 17, 2017 12:00 CET

Linkin Park overrasket i går fansen med en eksklusiv premiere og opptreden av deres nye singel ”Heavy” (feat. Kiiara) via Facebook Live. Bandet annonserte samtidig slippet av deres album ”One More Light” 19 mai.

Linkin Park er ett av verdens største band, også på Facebook med over 62 millioner følgere og fans. Tilbørlig nok slapp de her også nyheten om deres nye album ”One More Light” med livestream direkte fra Los Angeles. Albumet slippes 19 mai 2017, og blir rockbandets syvende studioalbum. Første singel Heavy feat. Kiiara er ute nå og er tilgjengelig overalt hvor du kan lytte til musikk. Se lyric-video til låta her:

Få band de siste 17 årene kan skilte med større innflytelse og popularitet enn Linkin Park. Siden brakdebuten med "Hybrid Theory" i 2000 har de solgt over 60 millioner album, fått flere utmerkelser fra bransjen, deriblant to Grammy-priser, og solgt ut konsertarenaer verden over.

”One More Light” er nå tilgjengelig for forhåndsbestilling via http://www.linkinpark.com/

Hør låta på Spotify her

For flere nyheter og informasjon følg Linkin Park på Facebook, Twitter, og på hjemmesiden deres.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.

Kommentarer (0)