Sval ute med ny singel

Sval ute med ny singel

«To år tilbake» - men et sjumilssteg frem og opp til neste nivå.

Etter at hun preget 2014 med popperlene «Tidsfrist», «Fasitsvar» og «Plan B», har Sval for lengst lagt perioden som barnestjerne bak seg. 2015 er året Sval fyller 17 år, returnerer med nye låter, og ikke minst slipper sitt debutalbum.

Det er nesten ett år siden Sval sist ga lyd fra seg, men hun har på ingen måte ligget på latsiden. Hun har skrevet, jobbet og utviklet seg som både sanger, musiker og låtskriver – noe singelen «To år tilbake» er et åpenbart bevis på. Denne låten vitner om et melodisk og fortellende talent som ikke vokser på trær.

Med en umiskjennelig og karakteristisk vokal – og med sitt nokså særegne og distinkte sound - har Sval allerede greid å skape sin helt egne verden basert rundt de gode poplåtene. Når hun nå tar steget opp og frem, med et knippe solide samarbeidspartnere og en enestående arbeidskapasitet, begynner Sval nå å ta form som en artist som uanstrengt finner sin obligatoriske plass i det norske musikklandskapet.

«To år tilbake» kan høres eksklusivt i Spotify fra i dag – og slippes overalt ellers fredag 4. september - http://smarturl.it/toartilbake_spotify

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.

Warner Music Norway